70% verkocht in Museumkwartier

28 december '23

Goed nieuws! 70% van de woningen in Museumkwartier is verkocht. De voorbereidingen van het bouwrijp maken op de locatie zijn nog in volle gang en naar verwachting worden de opschortende voorwaarden vervuld in februari 2024. Hier ook wonen? Grijp je kans, er zijn nog een aantal woningen beschikbaar!

Beschikbaar aanbod

Een van de voorwaarden waaraan moet worden voldaan, voordat de aannemer de opdracht krijgt om te starten met de bouw, is dat er 70% van de woningen verkocht moet zijn. Deze mijlpaal is dus bereikt. Het laatste appartement staat onder optie, de overige appartementen zijn verkocht. Op dit moment zijn er nog een aantal Terraswoningen en Pakhuizen beschikbaar. Bekijk het aanbod op onderstaande kavelkaart of op de pagina Woningen en vraag direct een vrijblijvende optie aan!

Vragen? Neem contact op
Hier wonen? Bekijk het woningaanbod