September start verkoop

31 juli '23

De afgelopen maanden is er hard gewerkt aan de plannen voor Museumkwartier, maar ook op het bouwterrein zijn er al volop voorbereidingen getroffen voor de nieuwe wijk. De komende weken is het bouwvak en namens het gehele team wensen wij iedereen een fijne vakantie toe! Na de vakantie gaan wij samen met de aannemer de laatste puntjes op de i zetten zodat we begin september kunnen starten met de verkoop.

Wat kun je verwachten?

De komende tijd gaan we steeds meer informatie delen over de woningen in Museumkwartier. Zo verwachten we op korte termijn de impressies te delen en de bouwnummers met de definitieve koopsommen. Circa een week voor de start van de verkoop sturen we je een e-mail met de definitieve datum en alle informatie over het verkoopproces. Houd dus je mailbox goed in de gaten voor de updates!

Hiernaast een eerste sneak preview van de nieuwe impressies.