Museumkwartier in 3D

21 september '23

Hoe fijn zou het zijn als je Museumkwartier vanuit elke hoek kunt bekijken en daarbij ook nog eens kunt inzoomen per bouwnummer? Dan hebben we fantastisch nieuws: met onze 3D woningzoeker kan dit. En bovendien nog veel meer...

Uitleg

Met deze weergave van Museumkwartier in 3D kun je online het project en jouw nog te bouwen woning of appartement vanuit elke gewenste hoek bekijken, inclusief alle relevante informatie zoals plattegronden van elke verdieping, de bijbehorende parkeerplaats (eengezinswoningen), de prijs en ligging van de buitenruimtes. Daarnaast vind je alle relevante project-, woning- en juridische informatie hier overzichtelijk bij elkaar. Je kunt zelfs de zonnestudie bekijken of een virtuele wandeling door het plan maken. Ideaal toch? Kijk, klik en bewonder!

Open de woningzoeker

Documenten bij elkaar

De woningzoeker biedt nog twee andere belangrijke toevoegingen. Zo vind je heel eenvoudig een overzicht van de juridische documenten en de projectinformatie. Denk bijvoorbeeld aan informatie over erfafscheidingen, parkeerplaatsen en natuurlijk de koopovereenkomst. Naast inspiratie bundelt deze woningzoeker dus ook eenvoudig inzicht in alle belangrijke documenten.

Ben jij klaar om jezelf in 3D te laten inspireren en informeren? Open dan de woningzoeker door op de button hierboven te klikken.

Stel je vragen
  Bekijk het beschikbare aanbod