Pand aan Westhavenkade beplakt met nieuwe campagne

12 februari '21

Wie nu over de Westhavenkade wandelt of rijdt kan het niet missen. De oude pakhuizen zijn opgevrolijkt met de campagne voor het Museumkwartier. Op de dichtgespijkerde ramen zijn diverse kreten en foto's geplakt om de start van de nieuwe ontwikkeling kenbaar te maken. Heb jij het al gezien?

Schrijf je in als belangstellende

De ontwikkeling van het Museumkwartier is nog in volle gang. We verwachten in Q4 van 2021 te starten met de verkoop. Ruim voor dit moment worden de diverse woningtypes met bijbehorende details op de website gezet. Wil je graag op de hoogte blijven over de ontwikkelingen in het Museumkwartier? Laat dan je e-mailadres achter onderaan deze pagina. Wij houden je de komende tijd via e-mailnieuwsbrieven op de hoogte over al het nieuws in het Museumkwartier. Zo mis je niets!

Meer weten? Lees de visie
Vragen? Neem contact op