Wordt het vrijstaande pakhuis jouw nieuwe (t)huis?

26 oktober '23

Op een historische locatie dicht bij het centrum van Vlaardingen komt een unieke vrijstaande woning. Het pakhuis is het enige vrijstaande bouwnummer in Museumkwartier met een woningoppervlakte van 124 m2 én een riante tuin op het zuiden. Wij vertellen je meer over de bijzondere woning die op dit moment nog beschikbaar is! Gaat jouw hart al sneller kloppen? Je kunt direct gratis en vrijblijvend een optie aanvragen.

Optie aanvragen

Uniek vrijstaand pakhuis

Het vrijstaande pakhuis is geïnspireerd op de oude pakhuizen die vroeger in Vlaardingen - sterker nog óp deze locatie – stonden. Je nieuwe woning maakt dus onderdeel uit van een rijke historie, hoe gaaf! Uiteraard kun je wel genieten van een comfortabele en eigentijdse woning. Met de hoge plafonds en de langwerpige raampartijen, krijgt jouw leven hier alle ruimte. Deze splitlevel woning bevat een klein trapje op de begane grond richting de woonkamer en keuken, waardoor de woning verschillende niveaus heeft. Hierdoor zijn de plafonds extra hoog wat voor een indrukwekkend zicht zorgt. De woning wordt opgeleverd inclusief keuken. Zet tijdens het koken aan je kookeiland de dubbele openslaande deuren open naar de tuin en betrek zo de tuin bij je woning. De tuin ligt op het zuidoosten, waardoor je optimaal kan genieten van de zon. Daarnaast is de woning ook via achterom te bereiken en vind je een berging in de achtertuin.

Energiezuinig wonen

Met maar liefst vier slaapkamers op de eerste verdieping is er plek voor het hele gezin. Ook vind je hier een berging met plek voor de wasmachine en droger en de badkamer, waarbij het tegelwerk en sanitair inclusief is. Koop je een woning in Museumkwartier, dan ben je daarnaast helemaal klaar voor de toekomst. Het vrijstaande pakhuis is energieneutraal en heeft een energielabel van A++++. Dat betekent dat je flink bespaart op verwarmingskosten van de woning ten opzichte van een woning met energielabel C. Wil je parkeren bij de woning? Dat kan! Deze woning komt met een parkeerplaats nabij de woning.

Woon jij straks hier?

Ben jij overtuigd van deze unieke woning? Grijp dan nu je kans en vraag direct een optie aan. Wie weet woon jij binnenkort dan wel op deze historische locatie dicht bij het centrum van Vlaardingen of Rotterdam.

Bekijk woning