Uniek én nog beschikbaar: pakhuis rijwoningen

23 november '23

In Museumkwartier in Vlaardingen komen twee verschillende types van de pakhuis rijwoning. Eén type heeft maar liefst vier woonlagen en een puntdak, de ander beslaat drie woonlagen en heeft een plat dak. Wij vertellen je meer over deze unieke woningen die op dit moment nog beschikbaar zijn! Gaat jouw hart al sneller kloppen? Je kunt direct gratis en vrijblijvend een optie aanvragen.

Pakhuis met tuitgevel

Ben jij op zoek naar een unieke woning? Dan zit je in Museumkwartier goed! Wist je namelijk dat de pakhuis rijwoningen geïnspireerd zijn op de pakhuizen die vroeger óp deze locatie stonden? Hier woon je in een moderne nieuwbouwwoning, maar wel op een plek omgeven door historie. In het plan komen twee pakhuizen met tuitgevel en vier woonlagen. De oppervlakte beslaat maar liefst 138 m2. De woning heeft grijstinten, brede raampartijen, een authentieke dwarskap en hoge plafonds. Goed om te weten: de woning komt inclusief keuken, sanitair en tegelwerk. Door de grote raampartijen is de leefkeuken extra licht en de hoge plafonds zorgen ervoor dat de woning nog ruimtelijker oogt. Zet de openslaande deuren wagenwijd open naar de achtertuin en geniet van een heerlijke tuin op het zuidoosten. Nog wat extra ruimte voor je spullen nodig? In de tuin vind je een berging. De woonkamer bevindt zich op de eerste verdieping met ramen aan de voor én achterkant. De tweede verdieping heeft twee ruime slaapkamers en een badkamer, maar dat is nog niet alles! Loop je een trap omhoog, dan vind je hier nog twee extra kamers en een berging.

Bekijk woningen

Pakhuis met dakterras

Naast de pakhuizen met tuitgevel, komen er ook twee unieke pakhuis rijwoningen met een plat dak, dakterras en een oppervlakte van 125 m2. De woning heeft bruintinten, langwerpige raampartijen en hoge plafonds. Dat zorgt voor een uniek lichtinval en een gevoel van ruimtelijkheid. Via de schuifpui stap je de riante tuin in, gelegen op het zuidoosten. Hier vind je tevens een tuinberging. Alle pakhuis rijwoningen zijn ook via achterom te bereiken. Op de eerste verdieping zijn er drie slaapkamers, een bergkast en badkamer. Loop je een trap omhoog, dan vind je nog een extra slaapkamer en de techniekruimte met plek voor een wasmachine en droger. En hoe gaaf: via deze verdieping kun je ook het dakterras dat bij de woning hoort betreden! Daarnaast komt deze woning inclusief keuken, sanitair en tegelwerk. Parkeren kan op een parkeerplaats nabij de woning.

Bekijk woningen

Energieneutrale nieuwbouwwoning (A++++)

Kies je voor nieuwbouw, dan kies je voor een toekomstbestendige woning. De pakhuis rijwoningen zijn energieneutraal en hebben een energielabel van A++++. Dat betekent dat je flink bespaart op verwarmingskosten van de woning ten opzichte van een woning met een energielabel C. Niet alleen goed voor het milieu, ook net zo fijn voor je portemonnee!

Woon jij straks hier?

Ben jij enthousiast over één van deze unieke pakhuis rijwoningen? Grijp dan nu je kans en vraag direct een optie aan. Wie weet woon jij binnenkort dan wel op deze historische locatie dicht bij het centrum van Vlaardingen of Rotterdam.

Bekijk pakhuis rijwoningen