16 februari feestelijke bijeenkomst Rivierzone

30 januari '23

Het Museumkwartier is onderdeel van de Rivierzone. Samen met de gemeente en andere projectontwikkelaars zijn we druk bezig met de plannen voor het gebied. Op 16 februari vertellen we je hier graag meer over, tijdens een feestelijke bijeenkomst in het Delta Hotel in Vlaardingen. Hier delen we de laatste informatie over de ontwikkeling van het Museumkwartier en de toekomst van het hele gebied. Struin over de informatiemarkt, krijg een kijkje in de gebiedsplannen en hef het glas met wethouder Bart Bikkers.

Wees welkom tussen 16:30 en 19:00 uur in het Delta Hotel, Maasboulevard 15 in Vlaardingen.

De plannen voor de Rivierzone

Het Museumkwartier is onderdeel van de Zuidelijke Binnenstad. Samen met de Maaswijk en de Koningin Wilhelmina Haven vormen deze gebieden de Rivierzone. In de komende jaren verandert dit naar een aantrekkelijk gebied, met in totaal ruim 2.500 nieuwe woningen, voorzieningen, verbeterde bereikbaarheid en openbare ruimte.

We vertellen je er graag meer over. Daarom ben je van harte uitgenodigd voor de bijeenkomst over de ontwikkeling van de Rivierzone in Vlaardingen. Het programma ziet er als volgt uit:

16:30 – 17:30 uur: inloop en informatiemarkt
17:30 – 17:45 uur: toelichting door de wethouder en proostmoment
18:00 – 18:30 uur: sessie: inrichting openbare ruimte KW-haven (hoogwateraanpak)
18:30 – 19:00 uur: sessie: start plan openbare ruimte en infrastructuur Rivierzone
19:00 uur: afsluiting

Je kunt op deze bijeenkomst al je vragen stellen aan het gemeentelijke programmateam Rivierzone, aan BPD en aan de andere projectontwikkelaars.

Zien we je op 16 februari? Aanmelden is niet nodig.

Rivierzone
  Neem contact op