Het woningaanbod van Museumkwartier staat online!

6 april '23

Wil jij graag wonen in Museumkwartier? Dan hebben we goed nieuws voor je; de diverse woningtypen staan nu online! Er komen zowel appartementen als eengezinswoningen. Bekijk snel de conceptimpressies, conceptplattegronden, de belangrijkste kenmerken én prijsindicaties. Staat jouw droomwoning er tussen?

De woningtypes in Museumkwartier

We zijn druk bezig met de voorbereidingen van de woningen in het binnengebied van Museumkwartier. Op de pagina Woningen kun je de conceptimpressies, -plattegronden en kenmerken van de woningtypen alvast bekijken. Naar verwachting start de verkoop voor de zomervakantie van 2023. Het aanbod bestaat uit appartementen en eengezinswoning, in verschillende typen namelijk:

• Appartementen zonder lift
  • Appartementen met lift
  • Stadswoningen 2-laags
  • Stadswoningen 3-laags
  • Terraswoningen
  • Pakhuis rijwoningen
  • Pakhuis vrijstaande woning

Interesse?

Spreekt een (of meerdere) woningtypen je aan en wil je op de hoogte blijven van de woningen in Museumkwartier. Ga dan naar het betreffende woningtype op de pagina Woningen, klik op de button 'aanmelden voor deze fase' en laat je NAW-gegevens achter. Je ontvangt dan een update zodra er meer informatie bekend is, zoals de bouwnummerspecificaties en plattegronden, én hoort wanneer de verkoop start.

Een woning kopen, zo werkt het!

Wil je nu alvast meer weten over hoe het kopen van een woning in dit project in zijn werk gaat? En ben je benieuwd naar hoe de toewijzing verloopt? Lees dan gauw verder op de pagina Woning kopen. Hier kun je alle stappen van het proces lezen. Tip: bekijk ook de videoserie over het kopen van een nieuwbouwwoning. Dan ben je helemaal voorbereid!

Vragen? Neem contact op
Hier wonen? Bekijk het woningaanbod