Informatieavond Museumkwartier

12 mei '23

Achter de schermen wordt hard gewerkt om binnenkort de woningen van Museumkwartier in verkoop te brengen. We kunnen ons voorstellen dat je nu al vragen hebt over het plan en de woningen. Daarom organiseren we woensdag 24 mei een informatieavond. De maquette van het plan wordt deze avond ook voor het eerst getoond! Ben jij erbij?

Meld je aan!

De informatieavond is woensdag 24 mei van 19.30 tot 21.00 uur in Museum Vlaardingen (Westhavenkade 54, Vlaardingen). De makelaars, ontwikkelaar en Rabobank zijn aanwezig om je vragen te beantwoorden. Er is geen vast programma, dus je kunt binnenlopen op het moment dat het jou schikt. We horen graag of we je deze avond kunnen verwachten en of je al bepaalde vragen hebt. Dit kun je doen via onderstaande knop.