Video: De architect over het stedenbouwkundigplan

18 december '23

Carin ter Beek van BLAUW Architecten is met haar team verantwoordelijk voor het stedenbouwkundigplan en het ontwerp van de woningen in Museumkwartier. Een nieuwbouw ontwikkeling start met een goed stedenbouwkundigplan waarin staat hoe het gebied ingericht moet worden met woningen, groen, parkeerplaatsen etc.. Daarom neemt Carin je in deze eerste video mee in het verhaal van dit plan voor Museumkwartier. Bekijk de video hieronder.

In voorbereiding

Het Museumkwartier is in voorbereiding. Achter de schermen wordt hard gewerkt aan de uitwerking van het plan. Zie jij jezelf hier wel wonen? Meld je aan als belangstellende bij een van je favoriete woningtypes. Wij houden je de komende tijd op de hoogte van alle ontwikkelingen.