Voorlichtingsbijeenkomst sloop Museumkwartier

19 juni '18

Binnenkort starten de sloopwerkzaamheden van enkele loodsen in het achtergebied van het Museumkwartier. Om precies te zijn achter de Westhavenkade en Vettoordskade in Vlaardingen. Om je hierover te informeren organiseert BPD Ontwikkeling een informatieavond op maandag 25 juni a.s. in het gemeentehuis. De avond heeft een vast programma waarbij aan het eind gelegenheid is om vragen te stellen. Je bent van harte welkom!

BPD en Kikx Development

Museumkwartier is een samenwerking tussen BPD Ontwikkeling en Kikx Development B.V. BPD is eigenaar van de grond in het ontwikkelgebied en Kikx Development voert - in opdracht van BPD - het ontwikkelings- en projectmanagement uit.

Voor wie: omwonenden en geïnteresseerden

Wanneer: maandag 25 juni 2018
Tijd: van 19.00 tot 21.00 uur
Waar: Gemeentehuis Vlaardingen, Burgerzaal
Adres: Westnieuwland 6

Iets vragen over de bijeenkomst?
Stuur een mail naar: [email protected]

Verhinderd?

Kun je niet bij de bijeenkomst aanwezig zijn maar wil je hier wel graag over geïnformeerd worden? Meld je dan aan via bovengenoemd emailadres van Kikx Development dan ontvang je een terugkoppeling van hetgeen is besproken tijdens deze avond.

Onze kijk op het plan Visie
Wat, waar en wanneer? Planning