Appartement zonder lift

In aanbouw / bewoond

Omschrijving

In het Museumkwartier worden 15 fijne appartementen, verdeeld over 3 kleinschalige gebouwen met 2 verdiepingen, gerealiseerd. Bouwnummer 32 t/m 36 vormen het eerste complex, 42 t/m 46 het tweede en 73 t/m 77 het derde. De gebouwen hebben geen lift dus hier pak jij de trap naar boven! De appartementen beschikken over 1 óf 2 slaapkamers en zijn hiermee erg geschikt voor stellen of alleenstaanden. Zie jij jezelf al wonen in een hippe, stadse woonomgeving waar de voordelen van nieuwbouw en karakteristieken van het verleden samenkomen? Dan is het Museumkwartier dé plek voor jou!

In aanbouw / bewoond

Appartement zonder lift

ca. 47 - 52 m2
2 - 3 kamers
Vloerverwarming geheel
Balkon
stadsleven

Overzicht wordt geladen..

Rentekorting met de Groenverklaring

Deze woningen hebben een groenverklaring. Met deze verklaring krijg je bij diverse hypotheekverstrekkers extra rentekorting op je hypotheek, zoals bij de GroenHypotheek van Rabobank. Bij deze hypotheek krijg je korting op de hypotheekrente over de eerste €150.000 bij 10 jaar vaste rente*. Naast deze korting kom je ook in aanmerking voor de extra Duurzaamheidskorting. *Bekijk de voorwaarden op de website van Rabobank.

Parkeerplaats kopen

De appartementen hebben standaard geen parkeerplaats. Het is wel mogelijk om een losse parkeerplaats te kopen. Vraag naar de mogelijkheden bij je makelaar zodra je een optie hebt op een appartement.