Stadswoning 2-laags

€ 360.000 - € 425.000 v.o.n. Verkocht

Omschrijving

Ben jij opzoek naar een fijne gezinswoning, in een buurt met karakter? Dat zijn de 2-laagse stadswoningen in het Museumkwartier wellicht iets voor jou! Bouwnummer 19 t/m 31 zijn gelegen aan de Sprijsteeg en beschikken over een eigen terras en gezamenlijke tuin gelegen op het Noorden. Bouwnummer 37 t/m 41 zijn gelegen aan de Kuipersteeg en hebben een terras en gezamenlijke tuin op het zuiden. Of je nu kiest voor de Sprijsteeg of voor de Kuipersteeg; met 3 slaapkamers, een gezellige leefruimte én eigen parkeerplaats ben je in deze stadswoningen van alle gemakken voorzien.

Verkocht

Stadswoning 2-laags

€ 360.000 - € 425.000
ca. 89 - 99 m2
4 kamers
Vloerverwarming geheel
Parkeerplaats
Tuin
Noorden

Overzicht wordt geladen..

Rentekorting met de Groenverklaring

Deze woningen hebben een groenverklaring. Met deze verklaring krijg je bij diverse hypotheekverstrekkers extra rentekorting op je hypotheek, zoals bij de GroenHypotheek van Rabobank. Bij deze hypotheek krijg je korting op de hypotheekrente over de eerste €150.000 bij 10 jaar vaste rente*. Naast deze korting kom je ook in aanmerking voor de extra Duurzaamheidskorting. *Bekijk de voorwaarden op de website van Rabobank.

Energieneutraal wonen

De woningen in Museumkwartier worden energieneutraal. Een energieneutrale woning houdt in dat de energie die je huis verbruikt en de energie die je opwekt nagenoeg gelijk zijn. Je hebt alleen nog de kosten voor het stroomverbruik van je apparaten in huis. We bereiken dit door de woning niet aan te sluiten op het gasnetwerk, uitstekend te isoleren en voldoende zonnepanelen te plaatsen.