Stadswoning 3-laags

€ 395.000 - € 425.000 v.o.n. Verkocht

Omschrijving

Zijn jij en jouw gezin opzoek naar een woning met voldoende slaapkamers? Dan zijn de 3-laagse stadswoningen in het Museumkwartier jou op het lijf geschreven! Niet alleen het ruime oppervlak, óók de praktische indeling maken dat jij hier zorgeloos geniet. Met een heerlijk leefkeuken, een woonkamer met een grote raampartij en maar liefst 4 slaapkamers heb jij hier aan ruimte geen te kort. Bouwnummer 63 t/m 69 hebben een eigen tuin. Bij bouwnummer 70 t/m 72 geniet je van een eigen terras en ontmoet je elkaar in de gezamenlijke tuin die direct daaraan grenst.

Verkocht

Stadswoning 3-laags

€ 395.000 - € 425.000
ca. 107 m2
5 kamers
Vloerverwarming geheel
Parkeerplaats
Tuin
stadsleven

Overzicht wordt geladen..

Rentekorting met de Groenverklaring

Deze woningen hebben een groenverklaring. Met deze verklaring krijg je bij diverse hypotheekverstrekkers extra rentekorting op je hypotheek, zoals bij de GroenHypotheek van Rabobank. Bij deze hypotheek krijg je korting op de hypotheekrente over de eerste €150.000 bij 10 jaar vaste rente*. Naast deze korting kom je ook in aanmerking voor de extra Duurzaamheidskorting. *Bekijk de voorwaarden op de website van Rabobank.

Energieneutraal wonen

De woningen in Museumkwartier worden energieneutraal. Een energieneutrale woning houdt in dat de energie die je huis verbruikt en de energie die je opwekt nagenoeg gelijk zijn. Je hebt alleen nog de kosten voor het stroomverbruik van je apparaten in huis. We bereiken dit door de woning niet aan te sluiten op het gasnetwerk, uitstekend te isoleren en voldoende zonnepanelen te plaatsen.