Appartement met lift

In aanbouw / bewoond

Omschrijving

In het Museumkwartier komen 16 fijne appartementen, die te bereiken zijn met een lift, beschikbaar. Wil jij het traplopen met zware boodschappentassen liever overslaan of ben jij iets slechter ter been? Wellicht is één van deze appartementen dan iets voor jou! Enkele appartementen hebben een stadstuin, anderen hebben een eigen balkon. Hier geniet jij van de voordelen van nieuwbouw én gelijkvloers gemak, in een karakteristieke wijk.

In aanbouw / bewoond

Appartement met lift

ca. 45 - 50 m2
2 - 3 kamers
Vloerverwarming geheel
Balkon
stadsleven

Overzicht wordt geladen..

Rentekorting met de Groenverklaring

Deze woningen hebben een groenverklaring. Met deze verklaring krijg je bij diverse hypotheekverstrekkers extra rentekorting op je hypotheek, zoals bij de GroenHypotheek van Rabobank. Bij deze hypotheek krijg je korting op de hypotheekrente over de eerste €150.000 bij 10 jaar vaste rente*. Naast deze korting kom je ook in aanmerking voor de extra Duurzaamheidskorting. *Bekijk de voorwaarden op de website van Rabobank.

Parkeerplaats kopen

De appartementen hebben standaard geen parkeerplaats. Het is wel mogelijk om een losse parkeerplaats te kopen. Vraag naar de mogelijkheden bij je makelaar zodra je een optie hebt op een appartement.